fredag 25 maj 2012

på ett ben.

Sommaren är verkligen här och efter att ha haft 16-17 grader på kvällen och morgon inomhus, så är det himlans varmt här inne. Så sent i går kväll hade vi nästan 24 grader, det märks att både Vilja och Teja påverkas av det här och jag försöker få dem att dricka så mycket som möjligt. Även jag känner av att man inte är riktigt van värmen. Vi har tagit ett litet städryck här på morgonen och ska även ta hand om farstun och förfarstun, så att vi kan öppna upp runt och ut och få in lite ny luft. Vilja påverkades inte så mycket av värmen förra sommaren och bara hon får i sig vätska tror jag att det går bra för henne. Hon är trött efter gårdagens äventyr och somnade i min famn på någon sekund och jag ska försöka plocka undan lite, då det blir lite gjort inomhus när det är såhär fint ute. Det känns fint med helg och i eftermiddag kommer Viljas morfar hit och grillar med oss. Mysigt. Önskar er en fin fredag.
Vilja har nu på morgon sprungit runt och tagit stöd mot saker och balanserar på ett ben. Här tränar hon framför Teletubbies som vi nyss har plockat fram till henne. Fick massa barnfilmer av min chef för ett tag sedan och Vilja älskar verkligen de här små figurerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.