tisdag 8 maj 2012

Mycket fint besök.

Vi har vaknat till en solig dag. Än är det nog väldigt kyligt ute, då det var frost tidigt i morse. Men vi hoppas att solen stannar hela dagen, så att vi kan tillbringa dagen utomhus. Fick Henrik att ta racercykeln till jobbet i morse och det lät som att han tyckte att det var en bra start på dagen och snabbt gick det. I går eftermiddag hade vi Viljas gammelmormor och elva andra damer här och det var så otroligt mysigt. Vi bjöd på kaffe och kakor och det var en speciell känsla att få ha dem här och att de fick träffa Vilja, många av dem har sett mig när jag var lika liten som henne. En del av dem har jag speciella minnen av sedan barnsben, som Kerstin, som jag med glädje sprang ner till och fikade och följde med ut i ladugården. Eller Ann-Mari som bodde söderut då, men som vi hälsade på och plockade äpplen med. Jag blev väldigt rörd och fick en längtan av att sitta med dem en och en. Dricka kaffe och bara prata. Hoppas att solen lyser hos er också i dag och att ni får en fin tisdag.
Vi fick en väldigt fin bukett med blommor av besöket i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.