torsdag 15 mars 2012

Trädgårdslandet & en bit choklad.

Något att sysselsätta mig med under bilåkningen och vill samtidigt tipsa om tidningen Trädgårdslandet som ges ut av Nelson Garden och finns att köpa online eller i butiker som säljer deras produkter. Mysig läsning och sedan kan man sitta och inspireras och drömma om alla olika fröer. Sedan sitter en bit av Anthon Bergs mörka choklad med lakrits aldrig fel. Dessutom märkt med Fairtrade. Nu är det dags att läsa lite bok med Vilja och jag vill även lite snabbt berätta att hennes eksem såg så mycket bättre ut i morse, tack vare Organic Babybutter som jag skrev om i går och morse. Önskar er en fin dag.

1 kommentar:

  1. Det är absolut min favorit choklad, får nog köpa med mig den hem idag även lakrits singoalla! ;)

    Önskar Er en trevlig semester!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.