tisdag 21 februari 2012

Ett litet hjärta med mycket kärlek.

Tog på mig skorna och frågade Vilja om vi skulle gå ut med källsorteringen. Hon satte sig på rumpan, funderade en stund och sedan vinkade hon till mig och började krypa in till andra rummet. Ställde samma fråga igen, hon satte sig och vinkade. Blev full i skratt och hon är så go, lilla charmtroll och busunge. Hon hade säkert hunnit fundera ut vad hon skulle hitta på om det blev föräldrafritt.

Vilja har sovit en omgång i dag, så hon la sig för natten redan 18.30. En vän till mig sa att hon hade bakat semlor á la Leila och sa att de var så goda, så i dag hittade jag det i en av hennes böcker och har bakat dem. Så nu väntar jag bara hem min fina sambo, så ska vi krypa upp i soffan och frossa i semlor. Önskar er en fin kväll med eller utan semlor.

1 kommentar:

  1. haha men åh, gofisen.. hon ville vara ensam hemma hon :) kram till er och hoppas att semlorna blev goda, Leila är ju en fena på det mesta ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.