tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag med barnrytmiken.

En lite sen glad alla hjärtans dag vill jag önska er. När inte hela familjen kunde vara tillsammans i dag, så vad kan då vara bättre än att få fira den med alla fina på barnrytmiken. De här timmarna är så mysiga och både jag och Vilja stortrivs. Det var en trött liten tjej här hemma i kväll och en minst lika trött mamma. Nu ska jag fånga lite krafter och kasta mig över lite disk och vika ihop rena och torra kläder. Ha en fin kväll.
 Lekhörnan utforskades noga den här gången, många roliga leksaker, som både låter och är färgglada.

Det går så fort när Vilja ger sig i väg krypandes nu och jag kan knappt vända mig om förrän hon har hunnit i väg långt och hon tvekar inte på att lämna rummet.

 Vilja jagade söta Tuva runt golvet. Det skiljer endast en vecka mellan de här två tjejerna.
Vilja kan dansa och visar gärna upp det. Det är så härligt att se hur hon trivs med musiken, sången, dansen och de andra barnen och föräldrarna.
 Populäraste leksaken i dag. Den spelade när man stoppade i de olika bollarna.

3 kommentarer:

  1. Tack detsamma! :) Verkar som ni hade en toppendag! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med barnrytmik, det verkar supermysigt :)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! Vilja verkar energisk och road. :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.