fredag 20 januari 2012

Trevlig fredagkväll.

Vi tog en kort sväng på stan under eftermiddagen. Vilja sover och i kväll fick hon välling på 300 ml vatten, sista kvällarna vid vällingen har hon visat missnöje över att det är slut och då testar vi med mer välling och ser om nätterna blir lugnare. Vi hade en tanke på att åka och dansa i kväll, men sitter nu i stället i soffan med ett glas rött vin och chips. Tittar in och önskar er en trevlig fredagkväll.
 Vilja och jag "pruttar" med munnen, något som är väldigt roligt här hemma just nu.

2 kommentarer:

  1. Hej fina du.
    Visst är det väl konstigt, man planerar en utekväll på stan men hamnar i sin egen soffa till slut.
    Men man är lika nöjd ändå :)

    Fin du blev i håret<3
    kram

    SvaraRadera
  2. Fin du blev i håret, passar bra i lugg!!

    Jag tänkte jag skulle föröka mig på mina allra första raggsockar, men vi får se hur det går.. är helt ny på detta med stickning nämligen :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.