fredag 20 januari 2012

Ett år med Linus.

I julklapp fick Vilja en mycket fin bok av sin momma. Den heter Ett år med Linus och är skriven av paret Kjellberg från Kall, Åre. Geten Linus finns i verkligheten och har ett alldeles eget rum med utsikt över fjället och lyssnar varje natt på P2. Den är välskriven och mycket fint illustrerade bilder. Det var ett reportage om dem och geten Linus i tidningen för några veckor sedan, nu har jag satt in det i boken så att Vilja kan ha kvar det när hon blir äldre. Boken lyckades momma även få signerad av Rolf Kjellberg och Magnus Härenstam.

4 kommentarer:

  1. Ja så himla läckra verkligen...får hoppas man komemr i dem när de sägs vara så små i stlken..;)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bok. Kul att den blev signerad också dessutom. :)

    Ja, jag hoppas också att det löser sig med FK. Fick ett svar på mailen där de skrev att de vidarebefordrat mitt mail till en handläggare som kommer att kontakta mig. Får se när det blir eftersom han/hon inte ringt ännu. :/

    SvaraRadera
  3. Nej vad fint! Kul att ha kvar reportaget också :)

    SvaraRadera
  4. jag håller med om vilken härlig bok detta är och det fina är att det har kommit en bok till och en till med Linus , vi fortsätter att läsa o tycka om. Kjerstin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.