lördag 21 januari 2012

Mysigt till vrån.

Vilja och jag har i dag beskådat och njutit av två nya mini-krukor och två små vita St Paulia som vi köpte i går. I köket har vi en liten kokvrå med ett fönster, där ska de här två söta få stå. Nu hoppas jag bara att det är tillräckligt mycket ljus för dem där.
 Vilja tyckte att linsskyddet passade på blomman.
Vilja sover. Jag ska också snart ta och krypa ner. Vilja har nu börjat med att hoppa fram, nästan som en liten hare. Hon ställer sig med en fot i och det andra knät som stöd och trycker upp sig i ett hopp och tar emot sig med händerna. Så skuttar hon omkring. Så himla söt. Sov så sött vänner.

5 kommentarer:

  1. Så himla fina krukor och st paulior är ju underbara!

    Kul att virka, ska nog lära mig det så fort jag fått kläm på stickningen.. skulle vilja göra söta bebisfiltar och sånt nämligen :)

    Ha en fin kväll!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt mer vårblommor och fina krukor! Vad sött att Vilja har börjat hoppa fram, det är så roligt att se när de små kommer på nya saker. Ha en fin lördagkväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Absolut att man måste passa på :)
    Min syster födde båda sina barn där plus att vi bor knappt fem minuter där ifrån så att hitta blir inga problem tycker dock att det hade varit kul o se hur det ser ut där inne också.

    Jag ska göra din utmaning :)
    Hoppas ni har att en fin lördag, kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.