måndag 16 januari 2012

Färgklickar. Tulpaner. Pasteller.

Hej hopp i stugorna! Vi har landat i soffan och pausar en stund efter arbete och en sväng av förberedelse inför visning i lägenhet. I morgon är det aktivitet hela dagen och som vi har längtat. I morgon börjar barnrytmiken sedan blir det lunch på stan innan föräldragruppsträff och BVC för Vilja. Tittar in och säger hej med en stor bukett tulpaner som min fina momma fick i lördags. Jag älskar de här färgklickarna eller enkla buketter i en pastell- eller väldigt klar färg. Kan lysa upp vilket rum som helst. Tittade förbi här och fann denna ljuvliga stol. Så inspirerande och nu funderar jag på vilken möbel som ska bli en riktig färgklick här hemma i vår.




7 kommentarer:

  1. Härligt! Man blir så glad! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med tulpaner. Vilken mysig sparklåda det var i det tidigare inlägget, där låg Vilja riktigt mysigt, såg det ut som.

    //Victoria

    SvaraRadera
  3. Tulpaner är verkligen vårigt. Dock är jag nog den ENDA som inte gillar dessa blommor *haha*
    Hoppas du får en härlig tisdag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra tulpaner!
    Hoppas ni får en bra dag idag med alla roliga aktiviteter. :)

    Det var kul att se vad det var för folk med i föräldragruppen. Hände inte så himla mycket idag. Tror de kommande gångerna blir bättre. :)

    SvaraRadera
  5. Tack! :) Vi är redan på bättringsväg och jag kunde inte hålla mig från bloggen mer än en dag. Haha! :)

    Älskar tulpaner nu den här årstiden. Det är som du säger en härlig färgklick och det gör att man får en liten känsla av vår! :)

    SvaraRadera
  6. åh vilka vackra tulpaner !! måste också köpa snittblommor i veckan :) så fint och glädjespridande ! kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.