söndag 1 januari 2012

Årets första morgon.

God morgon år 2012. God morgon årets första morgon. 1 Januari 2012.
Vilja vaknade vid 22-tiden i går och firade in det nya året med oss. Mysigt. Vår första nyårsafton som familj. Det blåser lite här i dag, men vi hoppas ändå att solen kommer titta fram en stund. Vilja har lagt sig igen efter lite frukost och jag ska försöka pyssla undan lite här hemma innan hon vaknar igen. Ovan ser ni två fina julklappar, vinglas från min mamma och momma. Har de på låg fot och nu har vi många av de höga glasen. Bakom kan ni skymta Leilas, One more slice. Den fick jag av Henrik i julklapp och den är jag så glad över, perfekt för mig som älskar matlagning och bakning och Leila. Ville titta in och önska er en fin första dag på det nya året.

6 kommentarer:

  1. Hoppas ni får njuta av lite solsken denna första dag. Här är det grått och regnet hänger i luften - blir en mysdag inne med en god kopp te och chokladtårta från igår.

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. Farmor och Farfar1 januari 2012 kl. 10:53

    God fortsättning på det nya året!
    Bamsekramar från oss!

    SvaraRadera
  3. God fortsättning till er =)

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år. Härligt att få fira nyåret tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år och god fortsättning :) hoppas att ni hade en fantastisk kväll igår ! Jag har också Leilas "one more slice" och fick "hello cupcake" i julklapp, Leila är nog min idol ;) hihi. kram på er !

    SvaraRadera
  6. Vad fint att Vilja var vaken med er. Carla var med oss men sovandes i sjal på min mage. Det var fint det med.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.