måndag 12 december 2011

Så många timmar av längtan.

God kväll. När vi bestämde oss för att flytta så valde vi att ändra lite i våra arbetstider, i stället för att jag arbetar tre förmiddagar, så arbetar jag nu två hela dagar i veckan. Jag tycker att det är så jobbigt och längtar efter att få vara hemma med Vilja. Vilken lycka det är att få komma hem och jag blir glad när jag tänker på att det ännu är långt bort till att vi ska lämna henne på dagis. Nu ska jag ligga i soffan en stund innan jag lägger mig. Låg i sängen med Vilja när hon skulle somna och jag var nära att somna före henne. Hoppas att ni har haft en bra start på veckan. Bjuder på en bild på mig och Vilja från i går morse.

2 kommentarer:

  1. Låter bra tycker jag att jobba tvp hela dagar istället! Jag är likadan, klarar inte av att vara utan Isak saknar honom bara hela tiden :)

    SvaraRadera
  2. Tänk så här, när du är på jobbet och längtar hem: "Oh, så roligt och värdefullt för Vilja och hennes pappa att vara tillsammans hel dagen!" Då kommer allt att gå som en dans!
    Vi längtar tills vi skall få fira julafton ute hos er på ön! Kommer att bli sagolikt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.