måndag 24 oktober 2011

Att få pyssla riktigt inför jul.

I och med skidmässan och längtan efter snön, så kom även en längtan efter julen och hela december. För första gången ska jag få pyssla och göra julfint för Vilja och få skapa egna jultraditioner. Första julen med vår lilla tjej och visst har jag redan börjat planera. Jag vill att Vilja ska älska och längta efter julen, precis som små barn ska göra. Allt eftersom börjar det även komma in julsaker i butiker och på nätet. Underbara butiken Nordljus har fått in massor av fint och jag vill bjuda på några godsaker.


7 kommentarer:

  1. åh ja dom har såååå mycket fina julsaker ju ! ska också göra fint här till jul, vår allra första jul tillsammans :) hihi. Kram på er !

    ps. först läste jag "skilsmässa" och fick kram i hjärtat men såg sedan att du skrivit "skidmässa" tack gode gud :)

    SvaraRadera
  2. Jag började också fundera på jul idag :-) vet inte hur det ska bli med gran dock. Den kommer åka i backen!

    SvaraRadera
  3. Elliot hälsar och tackar så mkt för gratulationen!

    Ja fatta vad mys med jul! Åh. Och vi har ju två saker att fira den dagen i år, hihi

    SvaraRadera
  4. Haha jag har också läst skilsmässa varje gång men kommer på mig själv att det står skidmässa.
    Härligt med jul. Jag har aldrig längtat efter julen men nu när jag har en liten så är det helt plötsligt kul =)
    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  5. Åh jag längtar efter att fy julpyssla!

    SvaraRadera
  6. Jättefina saker! Kuddarna skulle passa i min kökssoffa :) Tack för tipsen!!

    Kram på dig gumman!

    SvaraRadera
  7. Åh jag är en riktig julfreak! Lyssnar redan på jullåtar och myser... Håller med att det blir något alldeles extra i år med en liten att fixa julstämning åt :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.