onsdag 12 oktober 2011

Fina kläder från Lindex.

Vill tipsa om några fina kläder som just nu finns på Lindex. Så fina klänningar inför julen och vintern, den röda ovan och den gråa nedanför fastnade jag för på en gång.




Fin stickad klänning, som även finns i grått.








Strumpbyxor kan man aldrig få för många av. De ovan tycker jag är fina till en enkel vit kofta. Strumpbyxan nedanför finns i flera olika färger och är fint kabelstickade.Fin vintrig tunika/klänning.




En mycket söt overall som är mycket prisvärd.

8 kommentarer:

  1. Åh gud så söta!
    Passar dock inte mina grabbar skulle jag tro :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar den stickade röda klänningen och strumpbyxorna, skulle tro att de får införskaffas till jul! KRAM

    SvaraRadera
  3. Strumpbyxorna är ju bara såå fina (dom röda alltså) och klänning nr 2 :)

    SvaraRadera
  4. Den overallen tittade jag på faktiskt för ett par veckor sen.. jättefin!

    SvaraRadera
  5. Den grå klänningen är helt underbar!

    SvaraRadera
  6. Är gör sugen på den grå klänningen till Embla , blir att slå till fall den finns kvar :)

    SvaraRadera
  7. Jättefint! De har verkligen fina saker på Lindex till baby.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.