onsdag 28 september 2011

Tittut mamma.

Vi har sovit ganska mycket här hemma i dag, både jag och Vilja. Vet inte om Vilja också känner av halsen, både ont och att det kliar. Hon har ätit väldigt dåligt i dag och jag har fått amma henne många fler gånger än vanligt. Och riktig mat har inte alls varit av intresse, försökte med välling och hon drack knappt hälften någon av gångerna. På eftermiddagen satt vi på filten och sjöng och dansade, hon "sjöng" högt och viftade vilt med armar och ben. Hon är så söt. Underbara lilla tjej. Vilken mysdag vi har haft. Nu ska jag försöka plocka bort lite efter dagen innan Henrik kommer hem och middag måste jag äta också. Han har haft föredrag i dag och jag är så stolt över honom. Vilja har börjat plocka bort bordet till Bumbostolen och leker tittut med mig. Hon sitter och tjuvkikar lite över kanten innan hon drar ner bordet. När hon tröttnar på bordet kastar hon i väg det och drar det gärna hårt och fort mot underlaget, så att det låter riktigt mycket. Det är precis som det ska vara.

5 kommentarer:

  1. så gullig hon är! och vilken fin liten klänning/tröja hon har på sig!

    SvaraRadera
  2. så söt hon är!! och vilken fin klänning/tröja hon har på sig!

    SvaraRadera
  3. Oh, hoppas ni inte blir sjuka utan får en riktigt fin och mysig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hehe vad gullig hon är! Isak tycker också det är roligt att leka tittut och brukar titta efter mig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.