måndag 19 september 2011

First day.

Tänk att jag aldrig får nog av att pussa på de här söta små händerna.


Kl. 10.45 kom jag hem till mina älsklingar i dag och det var så underbart. Mina fina, tänk att jag har sådan tur att få komma hem till dem. Det har gått mycket bra jobbet och det kändes som att jag kom in i det på en gång, inte att jag har varit borta i 6 månader. Jag ska alltså jobba 18 timmar i veckan (mån-ons), men kommer att börja väldigt tidigt på morgonen och därför kunna gå hem tidigt också. Nu har Vilja vilat och jag var in och pussade på henne flera gånger. Man får liksom inte nog av henne. Hoppas att ni har en bra måndag.

1 kommentar:

  1. vad skönt att det gick så bra att jobba ! förstår att det var lite halvjobbigt att gå hemifrån men vad skönt att du kan gå så tidigt och sen ha nästan heeela dagen tillsammans med din lilla sessa :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.