fredag 23 september 2011

Babyrytmik.

Jag som alltid bär med mig kameran, glömde den när vi skulle på babyrytmik för allra första gången, men fick några bilder med Iphone, som jag tänkte visa såhär på fredagsmorgonen. Vilja har sovit bra i natt och nu ligger hon och vilar en stund. Jag har varit i väg och kört mitt cykelpass och tyvärr känner jag av något i kroppen, hoppas att det bara var en dålig dag och inte en förkylning som är på gång. I dag är det härliga fredag och jag vill önska er en riktigt fin dag. Här hemma har vi inte hunnit göra några planer för dagen, vad ska ni hitta på i dag?





Jag tycker att det är fantastiskt roligt att se Vilja umgås med andra barn och jag är glad att vi har hittat på så mycket roligt tillsammans och vi har många år framför oss. Vilja är så fin i sina kläder från Villervalla, som hon har fått i present av farmor och farfar. Jag längtar otroligt mycket till nästa tillfälle av babyrytmik. Då ska jag inte glömma kameran.

4 kommentarer:

  1. *sv: åh, tack så hemskt mycket!!*

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är med sin lilla maracas i högsta hugg! Vi hade massor med planer för eftermiddagen, men så bestämde sig lill-loppan för att hon var trött och somnade och har snart sovit i tre timmar! Som tur var hann vi ute och njut lite av solen i förmiddags! Hoppas ni får en mysig fredag vad ni nu hittar på att göra!

    SvaraRadera
  3. Jättesöt i sina nya kläder som är jättefina! Denna är jättemjuk, men har ett plastlock som man kan sätta på när man lägger i frukt och tar med sig i väskan, men den är supermjuk! Isak älskar den!
    Hoppas ni har haft en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Låter underbart med babyrytmik! och Villervallas kläder är helt underbara! Kram till din sötnos!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.