onsdag 27 juli 2011

Smak av banan.

Vilja leker med lego för första gången, hon har inte förstått hur man gör ännu, men passar på att provsmaka en bit för framtida lekstunder. Bilden är tagen hemma hos momma i måndags.


Jag var helt slut i går kväll, Henrik fick ta över läggningen av Vilja, så att jag fick lägga mig och sova. Annars hade jag nog tuppat av. I morse låg Vilja och jag på filten framför Nyhetsmorgon och nu vänder hon sig till mage mest hela tiden och hon tycker om det, när hon får välja själv att vända på sig. Hon har hunnit med sin förmiddagsvila också medan vi åt frukost. Vilja har fått provsmaka lite på banan i dag, det syntes att smaken var främmande, men tyckte att det var godkänt att äta. Hon är så söt i dag, hon har på sig ett par rosa mjukisbyxor och en ljusblå/vit-randig myströja som jag hade när jag var liten. En riktig liten busunge. Jag ska visa er senare, kameran har inte plockats fram för dagen ännu. Önskar er en fin onsdag.

2 kommentarer:

  1. Ohh så söt hon låter med dina kläder på sig, en liten tuffing. Samt vad kul att börja testa smakportioner också, tssii kan tänka mig hur hon såg ut =D

    Ohh tackar =D, ja mjukglass hör till, det håller jag med om =D
    kramar

    SvaraRadera
  2. Mariebergsskogen är verkligen en oas året runt och runt jul serverar de ett helt fantastiskt julbord restaurangen. Jag gillar att det finns lekpark, bad och gjur på ett och samma ställe. Diet är helt enkelt ett perfekt ställe att hänga på med barn :)Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.