lördag 23 juli 2011

Lördagmorgon.

Det är lördag och Henrik jobbar dygn även i dag. Ett dygn känns väldigt länge, men samtidigt har vi tur att få ha honom hemma många dagar också. Är lite piggare i dag då Vilja vaknade endast 03 och 05 för att äta och hon somnade om väldigt lätt när hon hade ätit. I går kväll var vi på väg ner till stråket, men det började spöregna så vi vände hem och åkte ner till Oden en sväng och åt middag. Vi gick och la oss strax efter 21, det var skönt. I dag ska vi gå och se på en löpartävling och i kväll ska vi på födelsedagsmiddag. Har ni något roligt planerat för dagen? Vilja testar lekmattan nere på Oden. Klockan var lite för mycket för att orka leka och ville hållas i famn.


Skickar över många tankar till Norge och Oslo, det är så hemskt.

5 kommentarer:

  1. Åh önskar att jag gick och la mig 21.. händer aldrig.. jag är så van nu att han vaknar ett par ggr varje natt så jag ganska van att vara trött men jobbigt är det..
    Hoppas ni får en skön lördag! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh önskar att jag gick och la mig 21.. händer aldrig.. jag är så van nu att han vaknar ett par ggr varje natt så jag ganska van att vara trött men jobbigt är det..
    Hoppas ni får en skön lördag! Kram

    SvaraRadera
  3. ja det kanske hon gör ? åh var det så att hon ändrade från en dag till en annan ? nu blev ju klockan iofs runt 21 innan hon somnade in sådär djupt men hon var ju trött långt innan :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Usch ja, helt fruktansvärt. Mår illa så fort jag tänker på det. Och i den här världen ska våra små växa upp i. :(

    SvaraRadera
  5. Ha en skön lördag!

    Tankarna går verkligen till de drabbade i Norge i dag...

    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.