onsdag 1 juni 2011

Kvällsnöje.

Henrik jobbar natt och jag kände för lite träning i kväll. Man tycker att ett löppass ute en kväll då man faktiskt känner att sommaren är på gång vore det bästa, men jag hade ingen ork att springa med barnvagn. Så jag tog med en sovande Vilja till gymmet och ställde vagnen bredvid löpbandet. Det blev 40 minuters löpning, 7,5 km. Körde intervaller, 5 min på 5.30 min/km och 5 min på 5.00. Helt slut var jag efteråt vill jag erkänna. Har lite att jobba på för att komma tillbaka till formen jag hade förra sommaren.

Vilja sov så gott.

En trött, svettig, flurig, men mycket nöjd Sandra.


Bilderna är tagen med Iphone.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är, löpträning är jobbigt men så skön känsla efteråt :)
    Kram N.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.