fredag 8 april 2011

Vintage Stories-shopping i dag.

Skrev här om Vintage Stories. I dag var jag såklart in där för att se vad som hade kommit in. Mina förväntningar var högre, eftersom jag ifjol hade velat handla allt till Vilja. Men jag handlade denna söta tunika i gammalrosa. (Får man sälja så skrynkliga kläder?!) Valde storlek 62, då jag hoppas att hon kan ha den i sommar. De här knapparna bak charmade mig. Och denna sjal samt en brosch till den, var tvungen att hamna i hennes garderob...
Det fanns en del andra kläder som jag ska fundera på. Dels en klänning till dop eller namnceremonin, så nu måste jag försöka övertala Henrik att tycka om den också...

9 kommentarer:

  1. så fina! :-)

    Och GRATTIS till bebisen. Visst är det underbart!!?
    KRAM!!

    Lina

    SvaraRadera
  2. Men vilka underbara kläder. Så fin!
    Ha en skön fredag.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. sv: Tack så mycket, han är skit snygg! och verkligen röd päls :)

    SvaraRadera
  4. Jag var också inne och kikade idag. Så himla söta grejer. Däremot tycker jag itne att det fanns några fina damgrejer iår. Förra året ville jag ha typ allt!

    SvaraRadera
  5. åhhh vilken söt liten klänning!!!

    SvaraRadera
  6. tittade också på denna kollektionen idag...
    åh va de kliade i fingrarna..
    men jag kan ju inte köpa töskläder när jag inte vet könet ju....

    :(




    http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se/

    SvaraRadera
  7. Kappahl har verkligen lyckats med kollektionen, finns så mycket fint.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.