måndag 4 april 2011

Tvillingar och en liten ledsen tjej.

Har sett En unge i minuten och gråtit några tårar. Jag vill ha tvillingar nästa gång. Det vore så mysigt. Vi har haft besök av Viljas fina kusin och min vackra brorson, hans mamma, pappa, sambo och ännu en mamma. Vilja fick en otroligt fin stickad mössa och en jättefin vit dräkt av kusin och hans mamma. De var så fina och jag längtar efter att Vilja ska få använda dem. Bilder kommer senare.
Däremot är Vilja lite ledsen och har hela kvällen velat vara hos mig och vill ammas hela tiden. Hon brukar inte vara såhär och det kan vara alltifrån lite magknip till att hon växer och vill ha mer mat eller för mycket runt omkring. Vi fortsätter mysa och hoppas att det går över.

3 kommentarer:

  1. Hoppas lilla Vilja kommit till ro nu, är nya rutiner för er alla och kan ju vara så mkt olika precis som du skriver. Låter mysigt med besök och omtänksamma gåvor. Ta hand om er! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kollar inte på detta program av den enkla anledningen att jag skulle lipa ihjäl mig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du gillade kläderna, jag pekade på den och sa till N att den däär tror jag skulle passa lilla Vilja. :) Sköt om er! Kram Jennie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.