torsdag 7 april 2011

Morgonmys och snö.

I går sa jag att våren hade kommit här. I morse när jag vaknade var det vinter igen, en riktigt dålig vinter. Det är plusgrader ute och det snöar.
Vi har hunnit med att amma, byta blöja, morgonmys, varit på morgonpromenad, ammat igen, Vilja har slumrat i min famn och nu Nyhetsmorgon. Vilja tycker om att inspektera världen med sina fina ögon på morgonen. Älskade charmtroll.
Jag är en rätt trött mamma och har isolerat mig från telefonen, så att jag ska kunna vila samtidigt som Vilja och inte bli stressad av ringsignaler. I dag låter vädret oss mysa inomhus samt ett besök till BVC. Ska bli mycket spännande att se hur hon växer, hon måste ha fått ett större omfång runt huvudet. Hjälmmössan hon har på bilderna var lagom på BB, nu är den nästan för liten.


Önskar Er alla en fin torsdag.

7 kommentarer:

  1. Hon är så vacker er Vilja. Så fantastisk. Det är himlans roligt att följa er vardag ! Och tack snälla, det känns så overkligt bra.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist med ännu mer snö... det ska ju bli vår nu! Söt lilla charmtrollet är, hoppas att allt går bra på bvc.

    SvaraRadera
  3. Va snö ??
    Nej inte mer nu känner jag !!
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. ååhhh vilken goding!! ja vi hoppas att hysterin över den katten försvunnit när våra sessor är stora nog att ha egen vilja om kläder..;) Men sålänge jag får bestämma blir det inget sånt hahaha..

    SvaraRadera
  5. Det låter helt underbart! :)

    SvaraRadera
  6. Åh vet du, i Göteborg har vi haft strålande solsken och man blev så sugen på att sätta sig vid någon uteservering :)

    och gudomlig liten bebis ni har.

    Kram Nina.

    SvaraRadera
  7. Nej har ni fått mer snö...usch.
    Vilken söt liten tjej ni har!! Vår minsta fyller 1 år i maj och man glömmer så fort hur små de var från början...tiden går så fort..alldeles för fort.
    :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.