torsdag 14 april 2011

I egen säng.

I går hände två saker som knappt har hänt på 4 veckor.

Vilja sov själv i soffan på eftermiddagen i nästan 2 timmar. Sedan sov hon i egen säng i 5 timmar i natt. Första gången. Sedan ammade vi och somnade om i nästan 4 timmar. Då ville jag henne hos mig, för att jag tycker att det är så mysigt och tror att hon mår gott av att få vara nära. På bilden ligger hon och ser lite sur ut innan hon somnade. Och i 3 dagar har jag nu fått det där underbara leendet.
Underbara, älskade dotter.

7 kommentarer:

  1. Jag blir så glad för din skull, ni verkar ha en fin vardag tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att hon kan sova ordentligt också så att du får en chans att vila upp dig mellan varven :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att hon börjat sova bättre, gladare bebis och mer utvilad mamma!

    SvaraRadera
  4. Så söt hon är :) vad skönt att hon börjar att sova i längre stunder, då blir det nog bara bättre och bättre nätter från och med nu! så skönt att få vara lite utvilad nu när det börjar bli vår, det var lite jobbigt den första tiden med alva då jag bara gick runt som en zombie .. fast det är tur man glömmer allt jobbigt och bara kommer ihåg det mysiga :) Jo jag tror aldrig att man kommer att vänja sig vid att vara borta från sitt barn, jag undrar hur det kommer att kännas i höst när hon börjar på dagis.. trevlig fredag! kram

    SvaraRadera
  5. Så himlans härligt det ser ut !

    SvaraRadera
  6. Skönt!
    Hoppas det fortsätter så, att inte få sova ordentligt tär verklgen på en :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.