lördag 30 april 2011

42 dagar.

Eller 6 veckor på Valborgsmässoafton. Med kärlek till vår tjej Vilja. Som förändrar och förgyller dagarna med sin närvaro.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta lilla vän.


Vi började dagen med att sova till mitt i dagen. Vilja vilar en stund i sin säng och funderar över ramarna på väggen.

Vi tog sedan en promenad med Teja. Vilja somnade så gott och när hon vaknade hade hon haft full aktivitet i vagnen och jag möttes av en söt och förvånad liten tjej som hade sprattlat av sig byxor och strumpor.

På promenaden passerade vi stan och Vilja fick lite nya kläder. Allt kommer från Åhléns. Kläderna är i storlek 62, så det är inte mycket som hon kan använda just nu.

Vi bakade sedan en tårta som vi hade tänkt ta med till Henrik som jobbar dygn i dag, den hann dock inte stelna riktigt, så de fick ingen efterrätt när vi var där på besök, men vi fick träffa vår älskade sambo och pappa. Det är så tomt här när han inte är hemma.

Sötaste foten som jag hela tiden vill pussa på.

Resten av kvällen har vi bara myst. En trött tjej vilar i babysittern.



Kärlek.

I kväll vill vi skicka över massor av kärlek och en extra stor god natt puss till vår Henrik.

1 kommentar:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.