torsdag 10 mars 2011

Små krafter.

När jag vaknade i morse efter tio timmars sömn fanns det ändå inga krafter i kroppen. Kändes som att jag var helt slut både psykiskt och fysiskt. Jag orkade knappt tänka på annat än att få gå och sova igen efter frukost. En mycket läskig känsla och jag är glad över att tussen inte valde att påbörja sin ankomst då (även om h*n är välkommen precis när h*n vill). Vi var på MVC tidig lunch och allt såg bra ut. Efter att vi hade kommit hem hittade jag nya krafter och vi spenderade några härliga timmar i solen på isen. Nu ska jag sova och samla krafter. I morgon har jag givit min önskan om en tur till fjälls. Så nu är det bara att hoppas på att vindarna inte blir starkare än vad prognosen säger.

7 kommentarer:

  1. Hittade hit via en annan blogg och säger hej! Måste titta runt här inne lite :)
    Lycka till med det som är på väg nu....

    SvaraRadera
  2. Lyssna på kroppen och var rädd om dig.
    Stor fredagskram

    SvaraRadera
  3. är väl jättebra att försöka vila och fokusera sig så här när det närmar sig bebis :) lycka till!

    SvaraRadera
  4. Förstår att du stundtals är dödstrött nu, jag är redan där vissa stunder. Men hoppas ni får en fin dag ute idag då. =) Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det blir en fjälltur!

    Och tack för din kommentar, jättetack. En massa lyckönskningar tillbaka!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du känner dig starkare!
    kram

    SvaraRadera
  7. Susjos: Vad roligt att du tittade in, har varit in och tittat till dig lite då och då :)

    Och tack alla för krafter ni ger mig. Stora varma kramar till er.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.