onsdag 9 februari 2011

Val av blöjor.

När man ska ha något till en bebis känns det som att det finns en djungel av märken. Det är precis som när man handlar till sig själv. Men det är inte direkt så att man kan fråga en liten bebis om vilken blöja som var bäst. Jag antar att man som förälder lär sig sådant rätt snabbt. Vi har nu fått rabattkuponger från Libero och de blir nog de blöjor vi testar allra först. Många rekommenderar att ha ett paket hemma innan och då kan vi lika gärna pröva dem först när de var snabbast ut.

4 kommentarer:

  1. Jo faktiskt :) Riktigt härligt måste jag säga :)

    /joelsmamma.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Vi har alltid använt Libro (till båda barnen, i 2 omgångar) tills i somras då det inte fanns (på landet) och köpte Icas och sen dess har vi fortsatt med dom faktiskt :)

    Man får helt eneklt testa sig fram!

    SvaraRadera
  3. Usch, inget kul att ligga nerbäddad! Hoppas att du blir frisk snart. Smaken är ju som baken (bokstavligt talat ;)) när det kommer till blöjval. Vi började med libero men valde pampers ganska snabbt eftersom libero hade konstig passform för Viggo och därför läckte plus att jag tyckte deras blöjor var hårda. Men jag vet minst lika många som tycker att pampers är sämre. Men man får ju en massa "goodie bags" innan på bb och även innan så då kan man ju prova sig fram. Kram på dig och magen!

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för kommentaren på vår blogg :) Ja, den där dockklänningen var ett riktigt fynd! Angående blöjor så har jag oftast använt Libero och alltid varit nöjd :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.