onsdag 9 februari 2011

Ett litet extra tack.

Till mina fina svärföräldrar som alltid räcker ut sina varma händer och vill hjälpa till. I kväll fick jag god middag och matlådor, samt att de hjälper oss med Teja nu när Henrik inte är hemma och annars också.
Vi kanske inte alltid säger hur tacksam vi är,
men vi är väldigt tacksamma och lyckliga över att ha er så nära.
Tack för att Ni finns.
Blev lite pirrig och nervös när jag fick reda på att det har kommit en liten tjej till världen, som var beräknad ungefär en vecka före oss.
Ett stort grattis till er lilla tjej.
Får en liten tår i ögat varje gång jag hör att det har fötts en ny liten människa till oss. Det börjar gå upp för en att vår lilla tuss kan vilja komma ut och dela vardagen med oss,
vilken dag som helst.

3 kommentarer:

  1. Vi får hoppas "tuss" vill komma ut "i tid", det måste vara väldigt jobbigt att gå över tiden?
    Båda mina kom 10 dag tidigare än BF :D

    Ha en bra torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ingrid och Christian10 februari 2011 kl. 08:40

    Det är vi som skall tacka! För att vi får möjlighet att dela era mödor och glädjämnen, för att vi denna gång på så nära håll får följa det spännande förloppet att nu få ytterligare ett barnbarn - en liten Tuss! Och Teja tillhör ju vår hundflock - självklart skall hon vara här!
    Tack för att ni finns, alla tre (eller snarare fyra)!

    SvaraRadera
  3. Visst är det väl underbart när svärföräldrarna är närvarande!

    Var rädd om dig!

    kram anna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.