onsdag 2 februari 2011

Ett fåtal besök kvar hos barnmorskan...

I dag var jag till barnmorskan på rutinkontroll. Eftersom mitt hb-värde var så bra sist, så behövde jag inte ta det i dag om jag inte ville. Det kunde vänta till nästa gång. Tänkte att det skulle gå fort där i dag, men vi blev sittandes i en timme och bara pratade. Det är som att hon känner att det finns en del frågor, även om jag svarar "nej" på hennes fråga om jag har några funderingar. Kurvan hade nu gått nedanför sträcket med några millimeter. Lilla tussen sparkade på det kalla instrumentet som ville höra h*ns hjärtljud. Exakt på, det såg lite roligt ut. Nu är det endast två rutinbesök kvar hos henne, sedan är kommande besök veckan som BF är. Men det är precis som hon säger, att det kanske inte ens blir så många besök eller så blir det många fler om det drar ut på tiden. Det går som inte förstå riktigt ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.