måndag 10 januari 2011

Premiär av Kitchen Aid.

Först var det tänkt att jag skulle träna gravidyoga efter arbetet, de hade dock tagit bort klassen på måndagar. Sedan hade vi funderingar på att åka skridskor, men vi beslutade oss i stället för att baka.
Henrik bakade kardemummabullar och för mig föll valet på semlor.
Det ska börjas i tid.
Henrik försökte ta kort på mig, men de blev mest suddiga, eftersom jag hade lite svårt att stå stilla.
All fokus på bakningen. Det var premiär för mig på det nya och redan älskade redskapet i köket, Kitchen Aid. Henriks föräldrars underbara julklapp.
Det är som kärlek vid första ögonkastet.

Så vi har i kväll provsmakat semlorna...

4 kommentarer:

  1. Mums vad gott med semla ;P
    Jag åt årets första förra veckan! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Fina du!!
    Det var för länge sedan vi fick träffa er nu. Kan vi få till ngn kväll framöver, en fika hos oss el er kanske? Kramar Mirja

    SvaraRadera
  3. Visst är den underbar! Jag har en exakt likadan - love it!

    SvaraRadera
  4. De ser ju underbart goda ut! Hoppas att du mår bra.(:

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.