lördag 29 januari 2011

En aktiv vecka.

Det känns som att det har varit mycket hela veckan, mycket bra saker har hunnits med, men även några tårar.
I onsdags var vi i väg till Socialtjänsten och skrev under en faderskapsbekräftelse samt en ansökan om gemensam vårdnad, något man måste göra som ogifta. Det kändes mycket bra. Dels för att Henrik får vara ännu mer delaktig, jag hade lite svårt att förstå innan varför man behövde göra detta. Nu har jag dock all förståelse för det.

Vi avslutade veckan på stan med lite shopping (Henrik köpte champagne till förlossningen och det känns att det närmar sig), sedan middag på en Sushirestaurang. Där träffade vi på Mirja, Sanna, söta Lisa och Andreas. En spontan, men mycket trevlig fredagsmiddag. Sedan skyndade vi oss hem, Henrik hämtade Teja och jag bytte om för att kunna ge oss i väg igen. Åkte ner på stan för fika och sällskap, som visade sig vara ett trevligt födelsedagskalas. Vi avslutade kvällen med lite dans på Furuparken, det var trevligt. Trots träningsvärk av onsdagens Body Pump och en stor mage lyckades jag ta mig några varv på dansgolvet.
Nu ska vi sova efter lite te och pyssel här hemma. I morgon ska mina två hjärtan köra en träningstävling i drag och jag hoppas att den starka vinden mojnar lite.

Sov så sött.

2 kommentarer:

  1. Det lät som en härlig vecka!

    Inte visste jag att man måste skriva under faderskapsbekräftelse, inte nu iaf, trodde man gjorde sånt efter födelsen.

    Kul med champange till förlossningen! =)

    Har ni köpt vagn än? jag känner stor ångest över det... har inte hittat nåt jag vill ha än.

    Det var över ett år sen jag var på dans nu och jag saknar det otroligt mkt! kanske det blir nånting i sommar om jag får... det är ju så roligt!

    Ha de så bra, vi hörs.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Skönt att "pappa-papperna" är på skrivna nu ;)

    Låter som du har haft en trevlig helg med många nära&kära, kul!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.