onsdag 1 december 2010

Parasitsjukan.

Jag tar tillbaka mitt inlägg i går, om att jag nu mår bra. I natt vaknade jag. I panik. Visste inte riktigt vart jag var. Illamående. Kräksjuk. Fruktansvärda kramper i magen. Utan att tänka tog jag mig dubbelvikt till toaletten. Kunde inte kräkas, magen drog ihop sig mer och mer. Det gjorde så ont att tårarna rann. Jag kände mig liten och ynklig. Det var en befrielse att få kräkas. En hink fick följa med tillbaka till sängen, där jag åter kunde somna om.

4 kommentarer:

  1. Men usch, stackars stackars dig! När jag hörde om ösd-vattnet blev jag för första gången på länge glad över att inte bo i Östersund. Magsjuka är en väldigt stor fobi för mig. Håller tummarna för att du snart är på benen igen och kan njuta av lill*n och vintern! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Stackare!! Tänker på dig!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Tävling hos Till Hund just nu:
    Vinn en Goodiebag till hunden!

    Länk till tävlingen:

    http://tillhund.blogg.se/2010/december/tavling-goodiebag-for-din-hund.html

    *Välkomna!*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.