onsdag 8 december 2010

Frigjort lite energi.

Har precis avslutat mitt lunchpass, det nya passet blev riktigt tungt, men härligt. Jag gick nästan på max (204) hela passet, pulsen pendlade mellan 189-191. Det kändes bra och nu har jag fått svettas ur ordentligt.

Har haft lite svårt att koncentrera mig i dag och gick ner på stan lite tidigare än passet och hittade denna mjuka, härliga dress till lilla tussen. En mössa finns redan, nu fattas bara ett par strumpor, så blir h*n en riktigt pappa-tuss. I dag har jag längtat något så otroligt efter den lilla, att bara få gosa och mysa.

2 kommentarer:

  1. Visst längtar man tills den tittar ut! (-: 9 månader är en lång tid...

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar är längtan verkligen oändligt lång!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.