måndag 29 november 2010

Jag återkommer.

Så fort jag har tid och ork med allt runt omkring. Dagarna går så fort och jag hinner inte uppdatera här. Ni får ha lite tålamod över att uppdateringen kommer lite då och då. Eftersom adventspysslet blivit lidande av olika orsaker, så skulle jag i dag ändra på det. För att bli besviken. Duk och tabletter som blev en besvikelse. En hemmagjord adventsljusstake där delar som jag ville ha inte fanns. En halvfärdig hemmagjord kruka med vita hyacinter. Ja. Sådana små saker gör mig i dag ledsen och jag hade kunnat kasta allt i en sopkorg. Det gjorde jag inte och letar krafter till i morgon. Vi är tre här hemma som vill göra mysigt till att hjärtat kommer hem på torsdagkväll. För att visa att vi är glada att han är hemma igen. Vi får hoppas att han nöjer sig med varma kramar, om det fortsätter såhär. Lilla tussen har precis påbörjat sin kvällsträning i magen och nu ska jag bara slappna av och somna till lilla miraklet i magen.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.