onsdag 13 oktober 2010

De vann första hemma.

Vill titta in och säga god morgon till er alla, innan jag ger mig av till dagens arbete. I går spelade Jämtland Basket sin första match hemma, gästande lag var Uppsala och de vann! Jag gick aldrig och såg matchen, var rädd nöjd efter en intensiv dag, där jag även hann med en lunch med Elin. Hon är min morot att komma igång med hård träning igen efter graviditeten och jag har lovat att jag är i löparform igen till våren. Vad sägs om tre IronMan på ett år?! En grym tjej på alla sätt. Så jag nöjde mig med att höra det spännande slutet på matchen på radion. Jag fick rysningar när jag tänkte på hur stämningen var i Sporthallen. I dag har jag min cykelklass klockan 12. Jag laddar för fullt.

Hur ser Er dag ut?

Uppdatering: Det var en sak till, jag vet inte om det är jag som har förändrats, men varje morgon när jag hör nyheterna, så får jag en känsla av obehag över alla tråkiga nyheter, likadant när jag ser nyheterna på kvällen. Blir vårat samhälle allt mer farligt att röra sig i eller är det bara jag som uppmärksammar det mer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.