söndag 17 oktober 2010

Däckbyte & löpning.

I dag har vi bytt däck. Eller,
eftersom jag tycker att det är så roligt att byta däck, så gjorde jag det med assistans av Henrik. Sedan hade jag sagt att jag skulle cykla med Teja, men jag valde en skön löptur i stället. Hade tänkt ha aktiv vila fram till tisdag, eftersom jag kör fyra egna klasser den här veckan. Min kropp återhämtar sig inte lika bra nu, så jag kan inte gå på som en maskin. Men tänk vad gott löpturen gjorde för själen. Nu ska vi laga lite mat innan vi får finbesök av Ida, Peter och lilla Tove. De ska få provsmaka glassen. Spännande.
Hoppas att ni har en härlig söndag.

9 kommentarer:

  1. Härligt med en löptur!
    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Du kan få komma hit och byta däck också om du tycker de är skoj, det börjar bli dags nu :)
    Bra att vara ute i god tid.

    SvaraRadera
  3. Låter som en jättefin söndag! Hoppas dom gillar glassen, lät som ett spännande recept!
    Hoppas allt är bra med dig och lilla familjen!

    SvaraRadera
  4. Hej :) HOPPAS ALLT E BRA!!! MINA TIGHTS KOMMER FRÅN KAPPAHL O KOSTAR 249KR.
    HA EN SKÖÖÖN KVÄLL KRAM P

    SvaraRadera
  5. Min pappa har faktiskt lärt mig att byta vinterdäck.
    Av någon anledning ansåg han att det var viktigt för min överlevnad. Att han inte gjort ett fullgott jobb som "pappa" utan att ha vidarebefodrat den kunskapen.
    Har helt glömt vissa av momenten men ja, kanske kanske skulle jag fixa det om jag blev fast vid vägkanten en dag.

    SvaraRadera
  6. När skall du ha?
    Prinsessa??
    Betyder detta att ni tjuvkikat?
    De gjorde vi :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Gott med löptur förstår jag.
    Hoppas att måndagen blir bra.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Låter som en härlig söndag. Hoppas du får en bra vecka. Kramar

    SvaraRadera
  9. Hon ÄR verkligen ett charmtroll :)
    Åhh, va kul!
    Jag blev jätteledsen på min ultraljud att hon inte ville säga (tydligen en policy i göteborg från sjukhuscheferna) Men vi tjuvtittade på en privat klinik - och fick se hjärtat igen!

    Lycka till imorgon - när är BF?

    Kraam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.