torsdag 16 september 2010

Fredag, lillprins osv.

I morgon är det fredag. Ännu en vecka har rusat i väg. I kväll har jag och Teja varit gräsänkor. Först tränade jag Body Pump för duktiga Andreas, eftersom det är sista rycket innan nya releaserna så hade han valt en låt från ett äldre program. Och det är svårt att inte ge allt på axlar till den här låten. När man är gräsänka blir matlagningen inte lika rolig, så det blev blodpudding, keso och lingonsylt. I går lagades det en Laxpytt med romsås här som jag varmt rekommenderar.
I morgon är det inte bara fredag och helg, utan min älskade brorson kommer för att hälsa på. Jag längtar så otroligt mycket efter att få gosa om honom. På lördag ska vi göra ett besök på Certus-område. Det är dels öppet hus på brand- och polisstationen. Om vi hinner ska vi även göra ett besök på Djurens dag, på travet.
Nu är det dags för sömn och jag önskar er god natt.

1 kommentar:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.