tisdag 10 augusti 2010

Trötter.

Hej alla fina läsare.
Här i Östersund regnar det i dag, men det är ändå ganska varmt. Nu känns det att sommaren är på väg att ta slut och att tidiga hösten är på väg. Jag tycker att det ska bli mysigt med höst, mörka kvällar, tända ljus, vackra färger ute, stickade koftor och när man känner den där första längtan efter julen. Eller snön. I natt har jag sovit nästan tolv timmar. Jag är så trött, så att jag skulle kunna somna sittandes när dagen är slut. Det är nästan så att jag blir yr om jag inte får lägga ner huvudet. De säger att den här värsta perioden snart är över och jag hoppas att de har rätt. Att jag dessutom är totalt trasig i kroppen gör att jag längtar oerhört mycket efter en löptur. Ni ska se mina vackra sår på ryggen. Det är ett under att jag har hela ben med tanke på alla mina lerbad på fjället. Snart, snart, snart, semester.
Ha en fin dag.

Bilden kommer härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.