måndag 9 augusti 2010

Längtar redan efter mer.

Det är inte ens två dygn sedan jag gick i mål på fjällmaraton och sa aldrig mer. (Jag vet, jag har inte berättat om loppet, men det kommer. Önskar bara att man hade kunnat skriva ner alla tankar och känslor efter loppets gång). Och jag planerar redan för nästa års fjällmaraton och längtar efter något ännu extremare. Det var någon som sa till mig, att det normalt tar tre veckor innan man börjar fundera på att göra om det. Jag kan knappt gå, men funderar och vet att jag kommer att göra om det. Vad sägs om planer på en IronMan eller den här fjälltävlingen som mäter 105 km och 9 fjälltoppar.

I går på väg hem stannade vi så att Teja fick träna lite på rapphöns, det var första gången jag var med på just rapphöns och det var spännande att se. Jag kände mig mest tom på energi i går och ont överallt, så laga mat fanns inte och det har nog aldrig varit så gott med pizza. Sedan var vi ner till mysiga Oden och drack lite te och sa hej.
Hoppas att Ni alla har en bra måndag. Jag har bara några dagar kvar till semester och det känns underbart.

3 kommentarer:

  1. Har en underbar måndag här.
    Sv: självklart så vann jag:-))

    SvaraRadera
  2. WOW! Häftig du är, ser fram emot att höra mer om detta cool maraton. När du är redo såklart. :-)

    SvaraRadera
  3. Heeeeej, länge sedan jag var in. Var på god god middag hos Mirja igår och fick lite uppdatering och har även uppdaterat på din blogg nu. BRA jobbat, jag är mycket imponerad som alltid.
    Sprang själv lite här i Fugelsta längs vackra Storsjön o elljusspåret i Marieby i söndags. Kanske om jag jobbar på det orkar jag springa en timme jag oxå om några månader =)
    Snor lite bilder för min JÄmtlandsreklam från din blogg.
    Take care.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.