fredag 6 augusti 2010

Kolhydratladdar.

Vet ni, nu är det riktigt nära årets fjällmaraton.
Mina nerver ligger utanför kroppen och jag längtar till att jag får ge mig i väg i morgon.
I går kväll såg vi lite av Tour Of Jämtland som hade sin första dag, när jag har börjat cykla ska jag också köra den här vackra tävlingen.
Jag har aldrig tävlat ett långlopp tidigare och har heller aldrig kolhydratladdat eller behövt tänka på vad jag behöver under loppets gång...
Jag har tvingat i mig otroligt söta kolhydrater och de står mig upp i halsen.
Förresten, så blev Älgörtsdrickan väldigt god.
Nu ska jag äta lite Köttfärssås och spagetti innan jag beger mig av till paradiset.

2 kommentarer:

  1. Hur smakar älgörtsdricka?

    SvaraRadera
  2. Lycka till imorgon! Vi hejar på dig;)

    Kramar från Alice och Veronica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.