fredag 6 augusti 2010

Jag njuter och försöker hålla fast vid den här känslan.

Vet att jag kanske borde sova nu. Men sitter vid öppet fönster i rummet på fjällstationen. Andas härliga fjäll. Ser mörkret falla på. Konturerna suddas sakta ut. Och jag känner mig så lugn. Avslappnad. Har precis ätit köttfärssås och spagetti direkt ur låda. Tagit några skedar hasselnötssmör Kexchoklad. Vatten. Ibland är det skönt att kunna äta allt man ser.
I morgon. Jag längtar så otroligt mycket efter att få ge mig ut på 43 km, med 1800 höjdmeter. Två av mina kärlekar i ett - naturen och löpningen.
Om jag kunde låta er känna en del av det jag känner just nu, så skulle ni få en del. Nu ska jag förbereda det sista inför i morgon. Sedan få en skön och välbehövlig vila inför i morgon.
Sov gott mina underbara läsare.

1 kommentar:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.