måndag 12 juli 2010

Mys med Lotta.

Har virat in mig i filten i soffan och myser framför Lotta på
Liseberg. Efter jobbet i dag körde vi ett träningspass på bana.
Intervaller. Jag joggade ner och körde sedan 3*1000 meter på runt
4.30 m/km med lätt jogg 200 meter för återhämtning. Sedan körde
jag 2*400 meter, med ett varv lugn jogg mellan dem. Sedan joggade jag
hem. Jag vill tro att träning på bana kan hjälpa mig att kunna
hålla ett jämnare tempo på olika lopp. Kunna känna i kroppen rätt
fort vilket tempo jag håller. Däremot uppfattade jag det tyngre att
springa på bana, men troligtvis blir det även bra träning för mitt
psyke.
Lite stel av gårdagens långpass är jag, känner nog mest av ryggen
och det beror till stor del på fuskande med styrketräning.

1 kommentar:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.