onsdag 21 juli 2010

Min favoritdoft.

I natt fick jag äntligen ha finaste hemma i sin säng igen. Så jag kunde borra in näsan och känna min favoritdoft. Hade tänkt arbeta efter träningen i går, men blev helt fast i att städa överallt samt lagade mat och bakade muffins. Bara allt det blev ett helt träningspass. Hittade två krukväxter i en plastkorg, som jag tyckte var väldigt fina. Så jag passade på när H inte var hemma och letade fram ytterkrukor och placerade ut dem.
När han kom hem sa jag: "Jag har satt fram dina gömda blommor".
"De där som är så fula, de är helt omöjliga att ha ihjäl", fick jag som svar. "Och jag som tyckte att de var alldeles för fina för att stå i en blå balja", svarade jag. Tänk vad man tycker att saker är olika fina osv. Nu är det dags för dagens styrkepass. Hoppas att Ni har en bra onsdag.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.