måndag 21 juni 2010

Tömning av hjärna.

I dag när jag kom på jobbet, kändes det som om jag varit borta
väldigt länge. Jag kunde inte riktigt komma på vart jag avslutade i
fredags, det kanske är ett tecken på att jag har varit avslappnad och
inte tänkt jobb i helgen. I går var jag mycket glad att återse fina
tuss och i morse innan jag gick var jag tvungen att ge honom pussar
för de morgonpussar han inte har fått (inspirerad av prins Daniel). I
går kväll såg vi sammandraget från bröllopet och även då var
mina ögon fyllda med tårar. Så synd att de klippte ner Daniels tal i
går.
Ha en fin måndag.

3 kommentarer:

  1. Vad underbart att jag kan läsa hos dig igen.

    SvaraRadera
  2. Jag satt och lyssnade på själva bröllopsceremonin då jag och pojken tog ett äventyr till Stockholm och väl hemma satt jag klistrad vid tvn och kan säga att det var mer regel än undantag att mina tårar sprutade av all fin bröllopslycka :) Så otroligt fint!

    SvaraRadera
  3. Ja det var synd, för talet var helt fantastiskt.

    Önskar dig en fin fin måndag. :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.