söndag 20 juni 2010

Hemfärd.

I går kväll fick vi en otroligt god middag med lamm till varmrätt.
Det blev en tidig kväll eftersom vi ville se bröllopet. Ska dock
erkänna att jag och tjejerna som jag har delat rum med har sovit
riktigt dåligt i två nätter. Vi vet inte varför. I morse kl 05 var
jag klarvaken och ville kliva upp, men hade inte samvete nog att kliva
upp så tidigt när vi befann oss på Spa- och relaxhelg. När ena
tjejen reste på sig en timme senare blev jag överlycklig och tredje
tjejen slog även upp sina ögon på en gång. En stund senare befann
vi oss uppe på fjället för morgonpromenad. Temperaturen var 3
grader, så det var skönt att komma hem till ett varmt hotell och
hotellfrukost.
Tack tjejer för en fin helg, med många härliga stunder, samtal och
känslor, som jag tar med mig.
Bilder från helgen kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.