tisdag 18 maj 2010

Regn faller från himlen.

Träningspass nr 1 avklarat på lunchen. Ett styrkepass för biceps och axlar. Och ja, äntligen, visar jag att det finns mer styrka i kroppen. Förutom att det var väldigt varmt inne i gymmet, så var det ett skönt och givande träningspass. Sitter och tittar ut genom fönstret här på kontoret och ser hur regnet stundvis slår mot fönsterrutan. Grattis Sandra till ett långpass ute, men vägrar kliva in på ett tråkigt löpband. Så förutom att regnet kommer att göra mig till en dränkt katt, kommer jag helt säkert att bli vilse ute på skogsbilvägarna. Men jag vill verkligen springa i dag, så när jag blundar, så både ser och känner jag hur härligt det faktiskt är bara man har tagit sig ut.

1 kommentar:

  1. Hoppas att det snart slutar att regna så du slipper bli som en dränkt katt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.