torsdag 27 maj 2010

Sex and the city 2.

I kväll är det premiär på Sex and the city 2 och även om jag inte var så förtjust i första filmen, så måste den ses. Och självklart tyckte damerna att det var alldeles för dåliga platser kvar för att
gå på premiären. Så jag får väl ha lite is i magen och se den en annan kväll. Men hade sett framemot att få trängas med andra biobesökare, lyssna på prasslande godispåsar, skratta, gråta, hålla handen med Natanya och vara lite Sex and the city för en stund.
Tänkte göra ett försök att övertala på H att vara min Sex and the city-kavaljer, men han ska åtminstone slippa stå ut med en hel film där vi kvinnor, lär oss hur världen fungerar...
Eller hur det nu var.

Ska Du gå och se filmen?

2 kommentarer:

  1. Jag är nog den enda som inte är ett hysteriskt SATC fan och håller mig nog tills filmen kommer ut på DVD. Läste en del mindre smickrande recensioner nu under morgonen.
    Men bio är alltid mysigt! Hoppas ni får trevligt och att du gillar filmen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska definitivt se den, även om jag tycker bättre om själva serien! Det hör liksom till och dessutom såg jag ettan!Men att jag skulle få Mr H med mig är knappast troligt ;) så det blir med en vän ist =)

    KRAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.