fredag 21 maj 2010

En morgon i maj.

Jag tycker inte om att förmedla negativa känslor. Men usch vad förfärligt trött jag var i morse. Har inte sovit många timmar i natt. För kallt. För varmt. Hungrig. Kliar på kroppen (pollen). När H klev upp vid 05.15 kändes det som om jag skulle kräkas av trötthet, samtidigt som jag inte hade kunnat somna om. Nu när jag har varit uppe några timmar känns det mycket bättre och att det snart är helg gör mig glad. Blir arbete till lunch i dag. Bra sömn är så otroligt viktigt. Nu ska jag koncentrera mig på avstämningar, en kopp kaffe och göra klart mina rapporter.
Vill önska er alla en fantastisk fredag.

1 kommentar:

  1. Andreas vaknade av brandlarm 05.30 imorse, övning ;) När jag pratade med honom igårkväll var han som en levande död av trötthet, så han känner nog igen den där känslan!

    Önskar dig också en härlig fredag! Jag njuter av att ha mina små hundar hos mig, fick dem igår, så vi ska ut i solen! Härliga liv! <3

    KRAM!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.