torsdag 27 maj 2010

Amerikanska pannkakor.

I kväll gjorde jag en fisksoppa och till efterrätt blev det
Amerikanska pannkakor med grädde och hallonsylt. Mums. Kanske inte vad
jag behövde efter ett katastrof löppass. Jag orkar inte ens skriva om
det. Kroppen bara kändes så tung och jag vill inte ens kalla det för
löpning. Att springa ett lopp på lördag är kanske det sista jag
behöver, eller kanske precis vad jag behöver. Jag får se hur det
blir med väder, skjuts och motivation. Det känns så tungt mentalt
att jag för en vecka kände mig så pigg i löpningen och nu fungerar
inget.
Så nu sitter jag och frossar i två nya magasin bl.a. Runners World.
(Och har Eurovision i bakgrunden, som inte riktigt är min smak...)
Hoppas att Ni har en härlig torsdagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.