måndag 26 april 2010

Måndagsförvirring...

Tror att jag vaknade på fel sida i morse. Inte på dåligt humör eller så, men jag lämnade nog hjärnan kvar i sängen. Skulle koka gröt och vet inte riktigt hur jag räknade, men hade inte H tagit bort lite havregryn och hällt i mer vatten. Så hade det blivit mycket gröt och en klistergröt. Sedan var det fler saker som jag inte riktigt gjorde helt rätt. Solen strålar utanför fönstret och i dag äntligen, ska jag ge mig ut på en löprunda. Så nu hoppas jag att solen håller i sig, så att jag får ut och njuta lite senare. Ha en fin måndag.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att deagen blir lite mindre förvirrad än början.

    SvaraRadera
  2. Ja, vissa dagar känner man att man nog glömt något där i sängen eller sömnen. Hoppas det rett upp sig under dagen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Roligt du hittade mig ... och ja, denna dag har varit lite ... "annorlunda"!
    :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas förvirringen släppte under dagen! ;)
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.