söndag 25 april 2010

Balsam för själen.

I dag har vi haft ännu en fin dag i fjällmiljö. Vi åkte till Klevfjället och har haft vindstilla och strålande sol. Sett mystiska spår med släp (jag tror att det är lodjur) och några spår, som jag
faktiskt tror är björnspår. Har tagit bilder, som jag tänkte se lite närmare på senare i kväll. När man tar över 200 bilder på två dagar, har jag lite svårt att rensa ut. Ni bör få se några
bilder på H från fikapausen (jag ska vara extra snäll så att jag får lägga ut dem), bilderna visar en riktigt fin fjällssolbränna och hur mycket man myser en sådan här dag på fjället.
Får se om jag ger mig ut på en mycket lätt löptur i kväll, bara för att få känna hur det känns. Eller så nöjer jag mig med två dagar på fjället. Har varit extra nogrann med att äta nu, ofta och
riktigt. Allt för att hb-värdet ska normaliseras igen.
Nu ska vi snart i väg på middag, det blir trevligt.
Hoppas att ni har haft en bra söndag och får en härlig kväll.

1 kommentar:

Tack för din kommentar och ha en fin dag.